0
66 zīmoli (79) Visā Latvijā Pasūtījuma maksājums

Atgriešana

  • Pircējam ir tiesības 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā lauzt pirkuma un pārdošanas līgumu, iepriekš par to informējot Pārdevēju.

    Atgrieztajam produktam jābūt oriģinālajā iepakojumā, neizmantotam arī ar visiem  piederumiem (instrukcijas, vadi, kabeļi utt.).

    Atmaksājot preci, Pircējam ir jāiesniedz oriģināls kvīts vai faktūrrēķins.

    Pārdevējs atmaksā, izmantojot to pašu maksāšanas metodi, ko Piegādātājs izmanto transakcijā ar sākotnējo apmaksu, izņemot gadījumus, kad skaidru naudu maksā kurjeram piegādes laikā, un šajā gadījumā nauda tiek atmaksāta bankas kontā.

    Bankas pārskaitījums tiks atmaksāts 15 kalendāra dienu laikā no preces atgriešanas brīža. Pārdevējs atlīdzina summu tikai par preci,bez piegādes vērtības.

    Precei jābūt nebojātai pēc ārējā izskata (nebojātas etiķetes,aizsarplēves utt.) (šo preci nepiemēro defekta produkta at maksāšanas gadījumā);

    Pircējs, kurš iegādājies preci un atklājis, ka  ir bojātā, ir tiesīgs atdot šādu preci mums 14 (četrpadsmit) darbadienu laikā no Piegādātājam piegādes datuma. Šajā gadījumā bojātās preces tiek maniītas uz citu preci bez maksas vai Piegādātājam atmaksātā nauda tiek atmaksāta. Ja Pircējs vēlas mainīt preci ar defektu uz jaunu, dārgāku preci, pircējs apmaksā preces cenas starpību.

     Atmaksājot preci, pircējs nosūta pieprasījumu, norādot precīzu pasūtījuma informāciju: pasūtījuma numurs, datums, firmas nosaukums un modelis, cena, piegādes datums un konta numurs, uz kuru jānodod atmaksa. Ja nauda tiek pieprasīta atmaksāt citai personai, nevis pircēja kontā, jāsniedz pircēja izsniegtā pilnvara, lai saņemtu atgūtās naudas summu trešajai pusei.

    Preces var atdot tikai fiziskās personas, juridiskās personas nesaņem papildu garantiju.

    Partneri, kuri iegādājas produktu tālākai pārdošanai, nesaņem šo garantiju.